راهنمای تولید فایل مورد نیاز گواهی امضا (۲)

اخذ گواهی الکترونیکی CSR

 

قبل از اقدام به ثبت نام موارد زیر توجه بفرمایید :

  • سیم کارت از یکی از اپراتورهای تلفن همراه به مالکیت متقاضی

-در صورت عدم وجود ، جهت درخواست گواهی الکترونیکی به صورت حضوری اقدام نمایید.

  • کد پستی آدرس قانونی(کد پستی ۱۰ رقمی مطابق با قبض تلفن ثابت)
  • تلفن ثابت
  • آدرس ایمیل
  • اسکن مدارک شامل( کارت ملی)

۱. ورود به سایت http://www.goca.ir

۲. تکمیل اطلاعات مدیر عامل )صاحب امضا( و بارگذاری تصویر کارت ملی به منظور ثبت نام در سامانه

۳. اخذ کد فعالسازی و تکمیل فرم و تایید نهایی ثبت نام

۴. ورود به سامانه با کاربری و کلمه عبور

۵.  انتخاب منوی متقاضیان گواهی الکترونیک CSR

 

۶. انتخاب گزینه غیر دولت و انتخاب یکی از بازه های زمانی و انتقال محتوای فایل paste و Certificate متن فایل copy( CSR در کادر محتوای درخواست گواهی

۷. نمایش اطلاعات ، بارگذاری فایل مهر و امضاشده معرفی نماینده شرکت(مدیر عامل – صاحب امضا)

۸. تکمیل اطلاعات شرکت ، بارگذاری روزنامه رسمی تاسیس و آخرین تغییرات و ثبت درخواست

۹. پرداخت هزینه و اخذ کد رهگیری

۱۰-  پس از اخذ کد رهگیری با همراه داشتن مدارک به یکی از دفاتر ثبت نام مراجعه فرمایید.
مدارک مورد نیاز جهت اخذ گواهی الکترونیک از دفاتر ثبت نام :
۱-  مهر شرکت
۲-  روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات
۳- کارت ملی مالک گواهی
۴-  معرفی نامه مهر و امضا شده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *