راهنمای تولید فایل مورد نیاز گواهی امضا (۲)
اخذ گواهی الکترونیکی CSR
قبل از اقدام به ثبت نام موارد زیر توجه بفرمایید :
- سیم کارت از یکی از اپراتورهای تلفن همراه به مالکیت متقاضی
-در صورت عدم وجود ، جهت درخواست گواهی الکترونیکی به صورت حضوری اقدام نمایید.
- کد پستی آدرس قانونی(کد پستی ۱۰ رقمی مطابق با قبض تلفن ثابت)
- تلفن ثابت
- آدرس ایمیل
- اسکن مدارک شامل( کارت ملی)
۱. ورود به سایت http://www.goca.ir
۲. تکمیل اطلاعات مدیر عامل )صاحب امضا( و بارگذاری تصویر کارت ملی به منظور ثبت نام در سامانه
۳. اخذ کد فعالسازی و تکمیل فرم و تایید نهایی ثبت نام
۴. ورود به سامانه با کاربری و کلمه عبور
۵. انتخاب منوی متقاضیان گواهی الکترونیک CSR
۶. انتخاب گزینه غیر دولت و انتخاب یکی از بازه های زمانی و انتقال محتوای فایل paste و Certificate متن فایل copy( CSR در کادر محتوای درخواست گواهی
۷. نمایش اطلاعات ، بارگذاری فایل مهر و امضاشده معرفی نماینده شرکت(مدیر عامل – صاحب امضا)
۸. تکمیل اطلاعات شرکت ، بارگذاری روزنامه رسمی تاسیس و آخرین تغییرات و ثبت درخواست
۹. پرداخت هزینه و اخذ کد رهگیری
۱۰- پس از اخذ کد رهگیری با همراه داشتن مدارک به یکی از دفاتر ثبت نام مراجعه فرمایید.
مدارک مورد نیاز جهت اخذ گواهی الکترونیک از دفاتر ثبت نام :
۱- مهر شرکت
۲- روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات
۳- کارت ملی مالک گواهی
۴- معرفی نامه مهر و امضا شده
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟نظری بدهید!